Pytania Klientów


Brak możliwości doręczenia przesyłki

Występuje kilka powodów braku możliwości doręczenia przesyłki. Najczęściej występujące powody braku możliwości doręczania przesyłki to:

  • nieobecność Odbiorcy przesyłki
  • adres doręczenia jest niewłaściwy lub Odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki
  • nadanie przesyłki na liście przewozowym, który nie został wygenerowany przez serwis

W razie nieobecności Odbiorcy w miejscu wskazanym na liście przewozowym, kurier podejmie kolejną próbę doręczenia, w razie ponownej nieobecności odbiorcy przesyłkę można odebrać osobiście w siedzibie oddziału przewoźnika. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez odbiorcę w odpowiednim terminie wskazanym w regulaminie przewoźnika, przesyłka jest zwracana do Nadawcy na koszt Zleceniodawcy. Należy podkreślić, iż przewidywanym terminem doręczenia przesyłki do Odbiorcy jest następny dzień roboczy od daty nadania przesyłki, jednakże nie jest to termin gwarantowany i zależy on od wielu niezależnych od serwisu czynników (doręczenie w mieście lub poza miastem, zbliżające się święta, dostępność obsługujących danych adres kurierów, warunki atmosferyczne, itp.).

Jeżeli przesyłka nie może być dostarczona do odbiorcy z przyczyn niezależnych od przewoźnika, obsługa serwisu lub przewoźnik zawiadomi o tym Nadawcę z równoczesnym zapytaniem o dalsze dyspozycje. W przypadku braku wydania dyspozycji co do przesyłki przez Nadawcę, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca.

W przypadku udokumentowanej odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca.

W przypadku przesyłki, której doręczenie jest niemożliwe ze względu na fałszywe lub błędne dane Odbiorcy, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca.

W przypadku gdy przesyłka zostanie nadana na liście przewozowym, który nie został wygenerowany przez serwis przesyłka może trafić do magazynu. Obsługa serwisu lub przewoźnik zawiadomi o tym Nadawcę z równoczesnym zapytaniem o dalsze dyspozycje. W przypadku braku wydania dyspozycji co do przesyłki przez Nadawcę, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca lub przesyłka pozostanie w magazynie do czasu otrzymania od Zleceniodawcy stosownej dyspozycji.

« Powrót    Udostępnij

ORLEN Paczka

od 13.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci automatów paczkowych i punktów ORLEN Paczka. Sprawdź też wyszukiwarkę ORLEN Paczka.

Paczka Mała

od 13.99

Paczka mała o wymiarach do 60 cm x 8 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.

Paczka Średnia

od 14.99

Paczka średnia o wymiarach do 60 cm x 19 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.

Paczka duża

od 16.99

Paczka duża o wymiarach do 60 cm x 41 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

Znajdź Punkt Orlen

Znajdź punkt Orlen Paczka na mapie w Twojej okolicy. Wyznacz na mapie trasę dotarcia do wybranego punktu. Nadaj przesyłkę w wybranym punkcie Orlen Paczka. Koperty i paczki, nadawane z punktu lub automatu paczkowego Orlen Paczka.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

znajdzpunktorlen.pl by Kurier Expert
Wszystkie prawa zastrzeżone Activepoint Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.