Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca ustala z Odbiorcą, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przez kuriera podczas doręczenia przesyłki. Kwota, którą kurier pobierze od Odbiorcy przy doręczeniu przesyłki, zostanie przekazana przelewem bankowym na wskazane konto bankowe Nadawcy. Zatem jest to jedna z opcji płatności za towar lub przedmiot. Przybliżony termin przekazania zlecenia COD do realizacji można sprawdzić wpisując numer przesyłki do poniższego formularza. Aby sprawdzić przybliżony termin przekazania zlecenia do realizacji, przesyłka powinna mieć status "doręczona" czyli powinna być już dostarczona do adresata (odbiorcy).
W przypadku przesyłek pobraniowych środki są przelewane z konta przewoźnika lub konta operatora serwisu na konto Nadawcy.
Termin realizacji uzależniony jest od kilku czynników w tym od zestawienia, które otrzymujemy od przewoźnika. Przed realizacją zlecenia dokonywana jest weryfikacja usług naliczonych przez przewoźnika w trakcie obsług odbioru i doręczenia przesyłki.
Kwota pobrania zlecana jest do realizacji przelewu na wskazane w formularzu konto Nadawcy w terminie do 30 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Oznacza to, iż zlecenie przelewu powinno zostać zrealizowane w terminie do 30 dni roboczych licząc od dnia doręczenia przesyłki oraz, że środki zostaną zaksięgowane na koncie Nadawcy 31 dnia roboczego.
Informacje na temat terminów realizacji zleceń wysyłamy we wiadomości po opłaceniu zamówienia i przed odbiorem przesyłki przez kuriera. Jeśli deklarowany przez nas terminie nie jest akceptowalny to wówczas zamówienie można anulować i w takim wypadku pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone.
Przypominamy o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis gdyż warunkiem otrzymania pobrania w terminie jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis.
Podstawową formą opłacenia pobrania jest gotówka. Oznacza to, iż odbiorca przesyłki powinien wpłacić kurierowi kwotę pobrania w gotówce. W przypadku gdy odbiorca przesyłki opłacił zadeklarowaną wartość pobrania kartą płatniczą lub wybrał inną od gotówki formę płatności pobrana zostanie dodatkowa opłata zgodna z cennikiem.
Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to najczęściej wynika kilku przyczyn:
W chwili obecnej operator serwisu nie przyjmuje zleceń na przesyłki z opcją doręczenia za pobraniem. Proces realizacji zleceń złożonych przez wyłączeniem opcji doręczenia za pobraniem jest całkowicie manualny co powoduje znaczne opóźnienia w realizacji zleceń. Ponadto obecnie obsługa serwisu pracuje w ograniczonym zakresie co również powoduje opóźnienie realizacji zleceń oraz odpowiedzi na Państwa zapytania. Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby Państwa zlecenie zostało zrealizowane, a o terminie realizacji zleceń poinformujemy w odpowiedzi na Państwa zapytanie, które zostanie wysłane poprzez formularz.
Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to należy złożyć reklamację i podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie dotyczące realizacji pobrania tak szybko jak to tylko będzie możliwe natomiast należy się liczyć z tym, iż odpowiedź na zapytanie może potrwać powyżej kilku dni roboczych. Pracujemy w dni robocze w godzinach 9-17.
Wszelkie reklamacje dotyczące terminów realizacji zleceń przelewów należy składać za pośrednictwem formularza reklamacji lub pisemnie na adres siedziby operatora serwisu. Informacje na ten temat można znaleźć w regulaminie serwisu.
Kontakt z obsługą serwisu możliwy jest poprzez formularz kontaktowy. Nie prowadzimy obsługi stacjonarnej oraz telefonicznej. Podany adres siedziby operatora serwisu jest adresem do obsługi korespondencji natomiast nie jest adresem pod którym operator serwisu prowadzi obsługę Klientów.
Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7