Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone i poprawnie przyjęte przez system przewoźnika (czyli został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to w zasadzie nie ma możliwości poprawienia błędu ponieważ zlecenie jest automatycznie wysyłane do przewoźnika. W takim wypadku należy wprowadzić nowe zamówienie i wysłać do zgłoszenie z prośbą o anulowanie błędnego zamówienia i wówczas obsługa anuluje zamówienie i zleci zwrot środków za anulowane zamówienie.
Jeśli kurier odebrał przesyłkę dla której w zleceniu wprowadzono błędne informacje to w takim wypadku może zostać poprana dopłata za weryfikację przesyłki lub przeadresowanie przesyłki.
Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone, ale zamówienie nie zostało przyjęte przez system przewoźnika (nie został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to prawdopodobnie wynika to z błędnie wypełnionego formularza lub błędnie działającego systemu przewoźnika. W takim wypadku system wysyła dodatkowa automatyczną wiadomość informującą o błędzie. W takim wypadku obsługa serwisu poprawi błąd tak szybko jak to tylko możliwe i po jego poprawieniu zlecenie zostanie wysłane do przewoźnika. Po poprawnym przyjęciu zlecenia przez przewoźnika obsługa serwisu wyśle informację o poprawionym błędzie w zamówieniu.
Poniżej wymieniliśmy większość przyczyn, które mogą być powodem błędów:
- niepoprawne dane Nadawcy lub Odbiorcy
- błędna nazwa miejscowości
- błędny kod pocztowy
- niewypełnione pole telefon
- przewoźnik nie przyjmuje zleceń na wybrany w formularzu dzień
- tymczasowy problem z systemem przewoźnika
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci automatów paczkowych i punktów ORLEN Paczka. Sprawdź też wyszukiwarkę ORLEN Paczka.
Paczka mała o wymiarach do 60 cm x 8 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.
Paczka średnia o wymiarach do 60 cm x 19 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.