Pytania Klientów


Błąd w zamówieniu

Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone i poprawnie przyjęte przez system przewoźnika (czyli został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to w zasadzie nie ma możliwości poprawienia błędu ponieważ zlecenie jest automatycznie wysyłane do przewoźnika. W takim wypadku należy wprowadzić nowe zamówienie i wysłać do zgłoszenie z prośbą o anulowanie błędnego zamówienia i wówczas obsługa anuluje zamówienie i zleci zwrot środków za anulowane zamówienie.

Jeśli kurier odebrał przesyłkę dla której w zleceniu wprowadzono błędne informacje to w takim wypadku może zostać poprana dopłata za weryfikację przesyłki lub przeadresowanie przesyłki.

Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone, ale zamówienie nie zostało przyjęte przez system przewoźnika (nie został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to prawdopodobnie wynika to z błędnie wypełnionego formularza lub błędnie działającego systemu przewoźnika. W takim wypadku system wysyła dodatkowa automatyczną wiadomość informującą o błędzie. W takim wypadku obsługa serwisu poprawi błąd tak szybko jak to tylko możliwe i po jego poprawieniu zlecenie zostanie wysłane do przewoźnika. Po poprawnym przyjęciu zlecenia przez przewoźnika obsługa serwisu wyśle informację o poprawionym błędzie w zamówieniu. 

Poniżej wymieniliśmy większość przyczyn, które mogą być powodem błędów:

- niepoprawne dane Nadawcy lub Odbiorcy

- błędna nazwa miejscowości

- błędny kod pocztowy

- niewypełnione pole telefon

- przewoźnik nie przyjmuje zleceń na wybrany w formularzu dzień

- tymczasowy problem z systemem przewoźnika

« Powrót    Udostępnij

ORLEN Paczka

od 13.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci automatów paczkowych i punktów ORLEN Paczka. Sprawdź też wyszukiwarkę ORLEN Paczka.

Paczka Mała

od 13.99

Paczka mała o wymiarach do 60 cm x 8 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.

Paczka Średnia

od 14.99

Paczka średnia o wymiarach do 60 cm x 19 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.

Paczka duża

od 16.99

Paczka duża o wymiarach do 60 cm x 41 cm x 38 cm. Wybierz punkt nadania i doręczenia w sieci Orlen Paczka, dostarcz paczkę do punktu i nadaj przesyłkę.

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

Znajdź Punkt Orlen

Znajdź punkt Orlen Paczka na mapie w Twojej okolicy. Wyznacz na mapie trasę dotarcia do wybranego punktu. Nadaj przesyłkę w wybranym punkcie Orlen Paczka. Koperty i paczki, nadawane z punktu lub automatu paczkowego Orlen Paczka.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

znajdzpunktorlen.pl by Kurier Expert
Wszystkie prawa zastrzeżone Activepoint Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.